Huisartsenpraktijk
Bij de Flier
Klachten
Klachten
Ook al doen wij ons best, soms gaat het in de praktijk niet zoals u gehoopt of verwacht had. U kunt ontevreden zijn over uw huisarts of een van onze medewerkers. Misschien loopt u tegen de gang van zaken in de praktijk aan. Wij stellen het zeer op prijs als u dit met ons bespreekt. Als we met u in gesprek zijn over uw klacht, kunnen we samen zoeken naar een oplossing.
U kunt een afspraak maken om uw klacht te bespreken. Een andere mogelijkheid is om uw klacht te melden via onderstaand klachtenformulier. Als u uw naam, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult, nemen we contact met u op. Ook kunt u anoniem een klacht melden.
Onafhankelijke klachtencommissie
Vindt u het melden lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht over onze huisartsenzorg bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen.
Wij zijn aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg.
Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl
Klachtenformulier
Na ontvangst van uw klachtmelding zullen wij binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over de te volgen procedure.