Gezondheidscentrum Corlaer

Klachten

    Zorgverlener *

    Aanhef

    Klacht

    Wenst u dat er naar aanleiding van uw klacht contact met u wordt opgenomen?*

    Na ontvangst van uw klachtmelding zullen wij binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over de te volgen procedure.

    Na ontvangst van uw klachtmelding zullen wij binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over de te volgen procedure.

    Huisartsenpraktijk
    Blom

    Klachten

    Klachten

    Ook al doen wij ons best, soms gaat het in de praktijk niet zoals u gehoopt of verwacht had. U kunt ontevreden zijn over uw huisarts of een van onze medewerkers. Misschien loopt u tegen de gang van zaken in de praktijk aan. Wij stellen het zeer op prijs als u dit met ons bespreekt.  Als we met u in gesprek zijn over uw klacht, kunnen we samen zoeken naar een oplossing.

    U kunt een afspraak maken om uw klacht te bespreken. Een andere mogelijkheid is om uw klacht te melden via onderstaand klachtenformulier. Als u uw naam, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult, nemen we contact met u op. Ook kunt u anoniem een klacht melden.

    Onafhankelijke klachtencommissie

    Vindt u het melden lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht over onze huisartsenzorg bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen.

    Daarnaast zijn we blij met uw tips. Deze helpen onze dienstverlening te verbeteren. Een tip kunt u met ons delen via onderstaand formulier.

    Klachtenformulier

      Aanhef



      Klacht

      Wenst u dat er naar aanleiding van uw klacht contact met u wordt opgenomen?*

      Na ontvangst van uw klachtmelding zullen wij binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over de te volgen procedure.